Speciale en grote hoeveelheden scannen; Projectscanning.


Mogelijke projecten:

Bulkscanning
Bouwplannen digitaliseren
Boeken digitaliseren
Formulierverwerking
Lange termijn opslag
Scanning op afroep
Anonimiseren
Wettelijk digitaal archief door Track&Trace


Bulkscanning

Voor grote archieven die u vaak raadpleegt, is de bulkscanprocedure de perfecte oplossing. In geen tijd zetten we uw papieren archief om naar een makkelijk doorzoekbaar digitaal archief, dat u kunt delen met uw medewerkers.

 


Van papier naar handig computerbestand

Wij kunnen de volledige service van de bulkscanning van uw archief verzorgen, vanaf het registreren en inpakken van de dossiers, tot het aanleveren van de gevraagde digitale informatie.


 
   

 

 

Digitaliseren van bouwplannen

Deze dienst is ideaal om uw archief van bouwplannen of technische tekeningen - op rol of opgevouwen - te digitaliseren. Wilt u volledige dossiers digitaliseren waarin bouwplannen in zitten, dan scannen we die apart. Zo kunt u ze zowel analoog als digitaal opnieuw integreren in het originele dossier.


CAD technische tekeningen & blueprints
Substraten
Optionele diensten als beeldverbeteringen & beeldrestauratie en vectorizing.

 
   

 

 

Digitaliseren van boeken

Met een speciale boekscanner zetten we fysieke boeken om naar digitale media zoals afbeeldingen, elektronische tekst of elektronische boeken (e-books). Zo kunt u ze makkelijk verdelen, reproduceren en op het scherm lezen. Omdat we de pagina’s voorzichtig met de hand draaien, kunnen ook waardevolle, antieke boeken gescand worden.


Van afbeeldingen naar bewerkbare tekst
Doorzoekbare PDF’s
Metadata
Manuele input en Double Keying

 

 

Formulier verwerking

Formulieren manueel ingeven is vaak omslachtig en kan tot fouten leiden. De procedure Formulierverwerking vervangt dit handmatige, foutgevoelige sorteren van documenten, door automatische documentclassificatie, documentscheiding en extractie van gegevens. Van enquêtes, leveringsnota’s tot aansluitingsformulieren, we verwerken voor u gelijk elk formulier.


 

 

Lange termijn opslag; een veilige opslag van uw documenten

Gegevens opslaan in uw bedrijf is niet altijd de beste oplossing. Niet alleen is er het veiligheidsrisico, vaak kunt u de ruimtes nuttiger en rendabeler inzetten voor uw core business. Wij bieden u de mogelijkheid uw archief – geheel of gedeeltelijk – op te slaan in onze beveiligde en geklimatiseerde archiefruimtes.

Onze medewerkers verpakken en indexeren uw dossiers op boxniveau. We zorgen voor een beveiligd transport en sturen een bevestiging van de opgeslagen goederen. Op eenvoudig verzoek bezorgen we u uw documenten digitaal of analoog, volgens een overeengekomen procedure.


 

 

Scanning op afroep

Scanning op afroep ofwel on demand is het antwoord op een continu groeiend archief, met plaatsgebrek, uitpuilende kasten en inefficiënte raadpleging als gevolg. Ook al geeft u uw documenten mee voor scanning of externe opslag, ze blijven vanaf de eerste dag voor u beschikbaar.

Uw documenten worden verpakt in speciale archiefdozen. We zorgen voor een gedetailleerde inventarisatie en slaan de documenten op in onze beveiligde opslagruimtes. Vanaf het ogenblik dat uw documenten uw site verlaten, krijgt u via de webapplicatie een online overzicht van alle geïnventariseerde en opgeslagen documenten. Hebt u dringend een document nodig? U kunt het meteen aanvragen en we sturen u het document terug, hetzij onder papiervorm hetzij als gescande PDF.



Anonimiseren van digitale documenten

Documenten die digitaal beschikbaar moeten zijn of openbaar moeten worden gemaakt kunt u laten anonimiseren. Denk hierbij aan gevoelige informatie zoals persoonsgegevens die moeten worden afgeschermd.



Een wettelijk digitaal archief met Track&Trace

Een digitaal archief is maar geldig als het voldoet aan een aantal wettelijke voorwaarden. Eén van die voorwaarden is de tracability. Van elke deeloperatie, wat met uw archief gebeurt, moet u de identiteit van de verwerker kunnen nagaan en weergeven. Daarom integreren wij alle diensten onder één dak of in één centraal systeem - hetzij op de site van de klant, hetzij in de scanfaciliteiten op onze locatie. En dat met eigen werknemers die strikt werken volgens een roadmap en op de technische centrale met een Track&Trace systeem.

Hiermee komen wij tegemoet aan een aantal technische en praktische vereisten van een hoogvolume-scanfaciliteit. De Track&Trace zorgt ervoor dat elk geregistreerd dossier zonder uitzondering digitaal kan worden opgevolgd. Alle sleutelmomenten worden erin geregistreerd. Daarnaast maakt het systeem mogelijk om de dossiers online op te volgen. Ook onder meer gebruiksbeheer, personeelsregistratie, warehouse management, facturatie en rapporteringstools zijn in het systeem ingebouwd.